Ik zoek 'n partner om m'n bedrijf te ondersteunen op vlak van digitale vaardigheden
ChatGPT, Dall-E, Copilot for Bing, Copilot for Microsoft 365, etc.
Veel AI-tools kunnen ook gebruikt worden binnen de context van jouw organisatie! Learnia helpt jou graag op weg om je eindgebruikers het maximale uit deze tools te laten halen om zo het werk van alledag te ondersteunen... Jij blijft de piloot, maar een copiloot aan je zijde laat je veel sneller vliegen... !!
Doe de competentiecheck!
Hoe wapen je jouw bedrijf en zijn mensen voor een duurzame loopbaan? Hoe zorg je ervoor dat iedereen de juiste digitale vaardigheden heeft? Digitalisering en automatisering op de werkvloer moeten gepaard gaan met opleiding, maar hoe organiseer je dat efficiënt?
Enabel is het Ontwikkelingsagentschap van de federale overheid. Het agentschap, met hoofdzetel in Brussel, beheert met 2000 medewerkers zo’n 170 ontwikkelingsprojecten in een twintigtal landen in Afrika en het Midden-Oosten. Om vlot te kunnen samenwerken over de grenzen heen, groeide de nood aan een gemeenschappelijk platform, ondersteund door experten en digitale oplossingen...
Hoe wapen je jouw bedrijf en zijn mensen voor een duurzame loopbaan? Hoe zorg je ervoor dat iedereen de juiste digitale vaardigheden heeft? Digitalisering en automatisering op de werkvloer moeten gepaard gaan met opleiding, maar hoe organiseer je dat efficiënt?
Via onze competentiechecks ontdek je welke vaardigheden jouw medewerkers sterker maken. Je krijgt een analyse van de digitale competenties die er binnen jouw bedrijfsmuren zijn. We tekenen een opleidingsplan uit en begeleiden je bij de implementatie ervan. Zo zorgen we er samen voor dat je mensen uitblinken in wat ze kunnen en doen.
En.... ben je als kmo lid van één van deze sectorfondsen: Alimento, Covalent, ? Dan helpt Learnia je gratis in samenwerking met jouw sectorfonds bij deze uitdagingen. Meer info vind je ook op de website van je sectorfonds.
Neem snel contact met ons op voor een persoonlijk voorstel en we bespreken graag een aanpak op maat van jouw organisatie!